fredag, februari 23, 2007

Vändningen kom kanske med en 7:a

Mina trogna läsare läste för ett tag sedan om att jag aldrig åkt med de nya vagnarna. Som amen i kyrkan var det väl själva fan att vagnen jag åkte hem med den dagen var en ny vagn. Inte speciellt imponerad av den dock. Trodde den skulle vara rymlig och tyst. Icke. Den luktade ny men vad gör väl det när det är trångt?

Nyvagnsturen medförde dock (vill jag i alla fall inbilla mig) ett jobberbjudande from nowhere. Familjefadern Dahnnjel gave me an offer i couldnt refuse. Eller så var det väl inte riktigt men ett litet läge till ett mån-fre/7-4 kneg. Sweet. Ska bara knåpa ihop ett CV och skicka till någon snubbe, sen får vi se.

Tråkigt nog försvann ju mitt perfekta CV i den stora datorkraschen och den funkar inte än heller men någon kommer och hämtar den på måndag mellan 16-19 (je rajt) för att skeppa vidare den till reparationen. Skönt att man har ett "jobb" som är så lugnt att man kan knåpa ihop bloggar och jobbansökningar och få betalt för det.

4 kommentarer:

Stoffe sa...

Skriver du anteckningar till dig sälv lr?? fan ska fatta innan du skriver nåt vettigt! (förlåt, jag e full så hade du sett mig samtidigt så hade d blivit en helt anan grej, din gamla norrlandshora, säger en gammal smålandssköka/ölandsbitch.)

Rek: soundtracket till Farväl Falkenberg e sjuuukt! Erick Enocksson heter han - ba å köp å få fin stämning!
hej då.

Anonym sa...

hahahahahahaahhahaah...ja du, d ser fan inte bättre ut med mina s.k. alster!!

Å fan, å fan, kanske ska se filmfan innan man tjackar OST:en...

//(soon to be, perhaps) Allan Svensson :-D

Stoffe sa...

Hua, vilka otäcka kommentarer man kan författa vissa nätter! :-D

Du skriver så fina inlägg å du bakar så fina kakor! ;-)

ha d gött, man!

playwood sa...

Jag har haft samma upplevelse med dessa jävla nyvagnar som du Tubs och näm man väl prickar rätt är besvikelsen ett stort jävla faktum.

Chris, vet fan inte när du e som roligast. När du e dyngad eller när du e nykter. Alltid underhållande iaf.