söndag, oktober 15, 2006

Crew Cut Nostalgia















OBS!! Mannen/pöjken på bilden har inget med något att göra. Hans frisyr har dock det...

Mannen som gav Crew Cutten ett fejs i Växjö råkade vara på TV alldeles nyss. He var ett av dem där nya barnprogrammen som jag aldrig sett och det lilla jag nu såg var jävligt irriterande. Stackars barn.

Well, mannen som gick under namnet Owe gjorde dock ingen besviken och var precis som man kommer ihåg honom. Frisyren satt som ett smäck som vanligt. Det kan vara det man mest kommer ihåg honom för. Ett stycke svår Crew Cut på 2000-talet. Stort.

Kan vara så att jag är avundsjuk på att han faktiskt har hår. Troligtvis. Kul, men samtidigt synd, att han "slösar" bort det med en CC.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Anki och Pytte är inte alls irriterande. Jag tycker inte alls synd om barnen, de slår Humle & Dumle!

Anonym sa...

va??

(ska du på klassträff på fredag? jag ska nog dit.)

/chrissan

Anonym sa...

Va ska du och chrissan på klassträff på fredag. Då vill jag henka.

Crew cut har ja aldrig hört? Vilket barnprogram kunde man bevittna denna i?

Anonym sa...

Är det den hysteriske, överårige mannen på Bollibompa vi snackar om?

Anonym sa...

Chris: Ne, he e som jobb nu vettu...

Papa Dahnnjel: Jobba jobba paletten.. :-/

Erika: Ne, he va en classmate jag hade i sveriges näst största rövhål växjö (boden är värre). Han var med.

Det verkar som att mitt inlägg var något förvirrande. Men men så kan det vara ibland... :-D

//Chefen Tåbbe

Anonym sa...

Ja Martin, du missade det kanske största som vart på teven i år. Sanslöst kul var det! Och lite pinsamt. Men så blir det ju ofta när O:et var/är med... :-D

//Tåbbs