tisdag, augusti 22, 2006

Det trodde jag då aldrig

Men nu har jag väl mer eller mindre skitit i det blå, gröna och det gula skåpet i och med ett sorts medgivande till en eventuell flytt till sthlm.

Men jaja, vad ska en göra när det inte finns några jobb för min bättre hälft - he bara å krypa till korset. Sthlm blir dock inte ngn långvarig lösning - om det nu blir en lösning överhuvudtaget, jag bor ju int där än - bara så man får in foten i branschen.

Hur som helst är det ju trots allt en c-kurs på en termin mellan mig och craptown. Alltid nåt.

Spelade biljard idag. Var sämre än när jag började spela för ganska exakt ett år sen. Upplyftande. Måste spela imorrn med för att se om jag verkligen tappat så mkt.

För att fortsätta på den här dagboksbloggen så kan jag nämna att min näsjävel håller på att vittra sönder. Det hade kunnat vara lite The Eagles-häftigt med kokain men icke. Det är Leif "Loket" Olsson sexigt med en salt förkylning och torr lappländsk luft. Wow. Jean Pierre Barda ansiktskräm löser bekymret åtminstone temporärt. Well, nu har jag tamejfan lättat hjärtat nog för ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Koncisaste blogginlägget på den här sidan kriget! :-)

sthlm alltså?? hur ska d gå?? nåväl, d där korset e ju ständigt i faggorna å erbjuder krypavstånd, om man inte mst kånka d på ryggen vilket kan vara fallet ibland...

hörs kanske på msngr igen, annars får vi försöka dra loss nåt nästa vecka som sagt - ha d!

/öland - hisingen = lo-life

playwood sa...

Det värsta jag hört!!! Stockhölm kan vara vackert på ytan men det finns väl bara en anledning till att det i många kretsar kallas för MORDOR!